CW速報

因為自己也感覺到自己消失了好幾天 (原來我有自覺!)
先速一速番CW ~~~~
之後我又繼續去番2次元xdd

4493550_bbcee003a73895c306a830aa1d067b89.jpg

img_070.jpg
img_081.jpg
img_066.jpg

沒有茄子~ SO KAITO YOU ARE MINE!!!!!!!!!!(心)
SO 人妖~個個都話認唔到我~? 我唔信~~~


700_3657.jpg
我又上下場啦~~(clap)
超奇異的身高差... 仲有的係... 我地好唔似... =_=
同埋我個樣大好多... 又man好多...


最後...
TOG 好萌啊wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww <<這是我失蹤前的說話 (wave)


新年快樂w

最近都不能好好打日記~~
人不在澳門好幾天~~
就算在澳門也外出=U=...

祝大家新年快樂~ 財源滾滾來!!!!
700_1145.jpg
700_1146.jpg



都無時間好好的up 相....@__@
下次來個2月速報算了^口^(喂)

廣州行之二

因為某人回答了我的問題, 紳士的我係會回答番佢的問題(何)

龍:其實我的金句不止這麼少www遠遠比黎明勁好多www(而且不知道為何連你也叫我龍生???wwww這是從何時開始的w)<<麻煩你找天例出你所有的金句XD因為順口咩學人叫XD 咁我叫你龍哥??龍仔??小龍?

龍: 打敗我你才會明白三國殺的真理!www
<<睇完尼句我係想打爆你個頭!!

其實我知道你好累,
我有叫你走,係你傲嬌唔走啊~~~
死痴住我唔番屋企訓=3=(喂


問題少年的問題如下.....
>為何你會忘記我們的第一次?是我喂你吃蕉的!!!
我: 你唔好提起d傷心事!!我記得條蕉係比人輪姦…orz… 但我記得你都有比我地輪姦AqA

>我們何必以後在香港見,以後私下見就好
我: 地點可以不在你的南洋嗎XD 都係D舖頭關曬門!!有可能4月再去...其實係唔係你有心架!!!

>拿!不久將來我相信有人會傳我們的緋聞(???????
我: 好, 我會日日買報紙等睇娛樂版XD 再放係床頭(羞)

>你叫我去澳門我真的怕怕www
我: 無人叫你再去威尼斯人!!! 下次你的證件比爸爸我保管好了…..=_=

>少爺爲了我請你來多次南洋www
我: 快叫你的手下修補好個浴缸佢!!!!

>其實我愛你的爸爸……但你竟然公開討厭我,下次送你一sou蕉
我: 就係你咁樣先令人覺得討厭啊! 蕉可以送紅茶GE咩~??你唔好傻吧

>你家姐就系我家姐!
我: 你有戀姐親結的, 我將我D家姐s送曬比你XD

>澳門永遠是中國的領土!!www英國永遠都是美國的領土!!米英宣言ww
我: 我要求獨立!!!!!!!(自重) 你唔係中國代表lor, 好久好久以前的龍一(恥笑) 

>對不起讓你對我家有了不好回憶……但是不要忘記你傳染了感冒菌給我
我: 你家不會開空調嗎!!!還有你家的外賣點解只有M記啊!!!.....你有病唔會問醫生邊個傳比你嗎!!同埋我已經病好了!!哈哈哈!!!

>最後說多次不要再過年來廣州!只會上演一幕幕空城www
我: 明明都未係過年!!係醫生的錯!! 點解預產期一D都唔準!!! D人個個都早產!!!

>最後的最後以後都不要叫我去威尼斯人!賭錢除外www
我: 咁你去金沙,新葡京啦~(揮手) 賭錢我唔會陪你架(煙)

上次打少了一樣很重要的野... 多謝龍哥提醒我!!

你真係好討厭啊!! 咩都叫人做!! 明明你先係手下!!(?)

個人又lazy wor!!!! 一邊食住個漢堡一邊指住叫人做野!!! 你以為你自己係hero嗎(喂)

你唔去米國住真的浪費了

澳門真係無野好玩...對唔住lor 上海人&香港人=3=

廣州行

其實我唔知自己去廣州係做咩
同埋去廣州做過d咩XDD

係2個星期前見到的龍生~ 開口埋口都話我"ya曬屎"(溫柔)
但尼幾日真係叫我去食屎;口;....我唔鐘意你啦!!!

4人一張床我竟然訓到死豬咁!!
好好好難得啊!!! 上次同情夫,baba&榆訓我係訓唔到...
龍生好變態...係咁叫我睇佢d個愛人...又伊麵又吳見好, 我要訓!


我係龍生口中聽到好多金句.....
一個2個趕住番鄉下生仔
周圍都係少林足球
三國殺三國殺三國殺三國殺三國殺
食蕉啦你
仲有D唔記得左~

太多野講PT FORM 算>>

> 我又用去台灣的GIP去私影啦(doh)
> 南洋長勝你好野!!!
> 第2次感受到唔知自己出ing d 咩而唔想影相XDDD
> 我又比人話唔充手機電orz....
> 終於有人問我, 做咩出男角都要用胭脂!!!! (我好開心
> 我係老豆...........
> 條眉真係好粗......
> 我識得玩三國殺啦!!啊仔!!! 老豆終於同你有話題(淚)
> 我搵到radu
> 10間有9.8都係關門....好絶望!! 想買咩無咩....
> d 舖頭一見到我就關門;口;!!
> d人真係咁趕住番鄉下生仔咩!!!!!!!
> 我好討厭落雨!!!!
> 我第一次坐地鐵啊*口*!!(誤)
> 去到邊都有仙踪岩...仲要好貴=口=
> 原來廣州都好多潮童!!!
> 行街見到RIN同LEN (doh)



我等你相啊baby

[後記]APH 惡友

我今次好快手啊!!!((YYY)
仲有好多相UP TIM (羞)
最近我變乖了...都盡快UP相~再唔係就有速報!

IMG_7800.jpg
IMG_7959.jpg

好似是由12月推到1月的私影..
本來又有推遲的可能(因為親子分的關係(毆))~ 最後上天都比我地準時影到;口;

但個天好黑....相都好灰好暗..
我已經用盡我的功力好救..
可惜我的功力太淺..我要去深醋下...../3\..


成日玩得超開心~~ 因為真的在玩...
仲有係有得玩人先開心;口;!!! 好爽!! 我玩啊普玩到停唔到(掩面)
點解出親分時..個樣會超細老... 但出細版西/班/牙個樣就好老! SHIT!
仲要比人話~你個look好gag 好好笑~點解你會出
你都明知我鐘意埋d 奇怪野同埋d古時歐洲look嘛;口;

其實d 相影得唔惡友.... 應該要加多d小朋友的惡作劇先好=U=
可惜我無用~ 唸唔到...||||

成日我見到倪影相D POSE 我就好想笑同埋好想影佢..XD
個花園整過之後真係幾靚...但係無曬荷蘭哥哥;口;!!!
同埋D草地都唔見左LOR SO SAD

法叔真的好可愛~>口而且超細粒(淚)
我要去做折骨手術;口;...點解將我生到咁大粒;3;wW

之後小千千來幫手攝~~~ welcome back to macau!(woot)
我都超想去台灣玩下...(喂,人地去讀書架

已經唔知打咩好~~唔記得啦~~~~
我只知道我最近都是影aph 同aph........ 有無其他野可以出架我XDD
今個周末繼續APH ^口^(?)

繼續閲讀